HÖSTBETRAKTELSE

Det är en lugn och stilla augustimåndag här på förvaringsplatsen. Jag glider omkring i tillvaron och vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till livet. Proffstyckarna och förstå sig påarna vill gärna tala om på vilket sätt jag ska leva. Många människor som jag känt hela mitt liv är idag borta där i bland mina egna föräldrar, mamma Hilda och pappa Evald. han dog den 18 maj 2005 mamma Hilda gjorde detsamma den 11 januari 2020 och däremellan har jag förlorat många nära och kära, bland andra min innerligt innerligt älskade faster och nu senast en ingift moster. Aldrigheten efter de bortgångna är svår att acceptera och saknaden tung att bära. Men sorgen efter mina nära och kära känns lättare att hantera om man gör som jag, tänker att alla som gått före dit vi alla ska gå kommer till den goda skaparinnan och där är det fest och glädje. Härmed tillönskas mina läsare och alla andra människor det bästa i livet. Ha en god tid. Vi hörs och ses någon gång någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0