FÖDELSEDAGEN

Det är en stilla augustikväll här på förvaringsplatsen och denna minst sagt annorlunda födelsedag lider mot sitt slut. Efter flera månader av ångest och oro inför resan till Edsbro kan jag konstatera att det praktiska trotts allt fungerade någorlunda. Det var jobbigt med trappsteg och trösklar här och var, samt att ta sig i och ur den höga bilen. Men det var trevligt med utflykten till Grislehamn och att besöka lillebror som bjöd på god mat och berättade anekdoter ur sitt liv som musiker., naturligtvis var det också trevligt att träffa svägerskan och brorsans flickvän, hunden Mini. Det blev ett kort besök hos svågerns bror med fru. Men det värsta av allt var att svågern och jag drabbades av covid-19, jag fick tack och lov en lindrigare form av denna fruktansvärda sjukdom. Men på grund av densamma har jag tyvärr inte kunnat ta emot födelsedagsgäster, men tårta har jag ätit så det står ut ur öronen. Nu är det bara att vänta och se fram emot nästa gång jag fyller år. Härmed tillönskas mina läsare och alla andra människor det bästa i livet. Ha en god tid. Vi hörs och ses någon gång någonstans. Glömde berätta att jag fick påhälsning av en lillebror med fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0