MIN VARDAG

Kvällen är på väg att glida in i natten och jag borde gå och lägga mig men jag vill gärna berätta om min vardag. Sånglärkan har varit här och tillsammans har vi lyssnat på följande tre poddavsnitt med Björn och Navidd, Skam, Ångest och ensamhet, alla poddavsnitt kan varmt rekommenderas. Sånglärkan och jag har också gått en promenad i det härliga vädret. Dagen avslutades med att jag lyssnade på Tankar för dagen med Mona Mörtlund. Med sin mjuka, varma röst och sitt underbart vackra språk talade hon om sin bror som gav henne trygghet och kärlek men som nu tyvärr är borta. Tack Mona för att du delade med dig av dina tankar.
Det var allt för idag. Ha en god tid. Vi hörs och ses någon gång någonstans i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0