EN JULIMÅNDAG

Denna julimåndag började med dusch och frukost. Sedan lyssnade jag på tre poddavsnitt med Björn och Navidd. Den första delen heter Vi reser oss igen, den handlar om människans förmåga att alltid resa sig trots svåra livssituationer. Ett annat avsnitt handlade om förlåtelse. Det tredje avsnittet jag lyssnade på handlade om Björns pappa som var svårt sjuk och valde att få dödshjälp. Därefter blev det vacker sång och musik av Sånglärkan. Hon hann också med att baka muffins och laga mat innan hon lämnade mig för dagen. Jag är lite nervös inför ett kommande möte med en av mina ordinarie assistenter och assistentsamordnaren på Din förlängda arm, känner att jag inte riktigt kan slappna av och njuta av livet innan sammanträffandet är över.
Det här får räcka för idag. Ha en god tid.Vi hörs och ses någon gång någonstans i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0