NATTLIGA TANKAR

Detta var dagen när jag tvingade mig själv att åka in till staden,något jag egentligen inte alls gillar, livet och larmet tilltalar mig inte alls och jag undrar också varför det måste spelas musik i affärer och överallt? Jag älskar att lyssna på musik och sång men när jag handlar vill jag ha lugn och ro. I tidningen läser jag att Bastubaletten ska börja, denna gång med fem kvinnor från Tornedalen, det ska bli spännande att följa den serien. Annars tittar jag inte mycket på teve. Där emot lyssnar jag gärna på radio. Torsdagar är veckans höjdpunkt eftersom det är då programmet Radiopsykologen sänds. Att blogga ger mig utlopp för min kreativitet jag skulle önska att jag kunde tjäna pengar och få publicitet av denna sysselsättning. När jag har kunnat inspirera andra till att blogga, ja då kan man säga att jag har nått ett av mina mål här i livet.

Nej, nu får det vara slut på struntprat för idag.
Ha en god tid. Vi hörs och ses någon gång någonstans i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0