NATTEN ÄR MIN BÄSTA TID

Detta var dagen när jag träffade en litteraturkonsulent från region Norrbotten och vi diskuterade ekonomiskt stöd till textredigerare. Dagen har återigen varit kylig och gnistrande vacker. Taxischaufförerna jag åkte med var lagom trevliga. När jag kom hem var det lunchdags och sedan var det träning som gällde och därefter blev det tidningsläsning och skönhetssömn. Jag hann också med ett telefonsamtal till min syster samt det dagliga samtalet till mamma. Nu börjar hjärnan gå på sparlåga så det är bäst att sluta skriva för den här gången. Hoppas att morgondagen inte blir lika kall. Jag tycker det är dags för kung Bore att lämna oss nu och han kan gott ta med sig snön också.
Ha en god tid. Vi ses och hörs någon gång någonstans i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0