LÖRDAGSNÖJE

Jag sitter här i lägenheten eller rättare sagt på förvaringsplatsen. Lägenheten som jag bor i känns inte längre som något riktigt hem, den är en förvaringsplats där jag är tvungen att visstas. Men det var inte meningen att dagens inlägg skulle bli en klagovisa.

Det är tyst och stilla här på förvaringsplatsen och min personliga assistent har lämnat mig för flera timmar sedan. När dusch, frukost och de andra morgonbestyren var avklarade blev det radio för hela slanten. Jag lyssnade på Lördag med Lisa och Ring så spelar vi med Peje Johansson, mannen med den förtroendeingivande rösten. Det är mitt lördagsnöje. Nu är det dags att läsa tidningen. Tyvärr har talsyntesen en erbarmerligt tråkig röst den har också svårt att uttala vissa ord och namn. Förlåt nu blev det klagan igen. Bäst att sluta skriva för den här gången.
Ha en god tid. Vi hörs och ses någon gång någonstans i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0