LÖRDAGSKÄNSLA

Många timmar har gått sedan min personliga assistent lämnade mig för dagen. Jag har roat mig med att lyssna på Lördag med Lisa och Ring så spelar vi. När radiolyssnandet var avklarat läste jag tidningen men den var inte intressant, talsyntesens röst är fruktansvärd. På lördagarna infinner sig en speciell känsla av lugn och ro i min själ. Förutom denna härliga känsla är livet fyllt av glädje, hopp och förväntan eftersom resan till min kära vän och tvillingsjäl närmar sig med stormsteg, fick nyss ett sms från henne hon skrev "Snart ses vi", och det är sant. Trots att det finns stunder av glädje, ja till och med av lycka i mitt liv längtar jag efter närhet, ömhet, trygghet och kärlek. Men varm vänskap är också fint. Jag är oerhört glad och tacksam över att jag har så många vänner. Nej, nu är det dags att göra kväll.

Ha en god tid. Vi hörs och ses någon gång någonstans i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0