FINGRARNA SLINTER

Jag gör ett nytt försök. I skrivandets stund är det tyst och stilla i lägenheten. Min personliga assistent arbetar eftermiddag och en bit in på kvällen eftersom jag ska på årsmöte med SRF Luleå, lokalförening av synskadades riksförbund. Det är ett årsmöte som jag känner mig aningen orolig inför. Annars mår jag väl i kropp och själ, har motionscyklat, ätit frukost och duschat, har även kollat mailen vilket jag blivit slarvig med på sista tiden beroende på att det snurrar så mycket annat i min skalle. Livet kommer att bjuda på en hel del trevligheter en tid framöver. konserter, sparesa och SRFKONGRESS.Bäst att ta en paus i skrivandet, har suttit framför min kompis datorn en bra stund. Ha en god tid. Vi hörs och ses någon gång någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0