Bodenbesök

Dagens inlägg handlar om ett Bodenbesök och litet annat smott och gott.

Tack för din kommentar Jenny. Det var jättekul att träffa er allihop. Hoppas vi ses snart om inte förr så till jul. Kram till er alla.

Den gulliga lilla staden Nortälje som jag berättade om igår är rullstolsvänlig med låga trotoarkanter. Jag glömde berätta att vi åt lunch på en indisk restaurang i Norrtälje.

Idag har mina vänner från Boden varit här med smörgåstårta. Jag sålde varsin bok till dem. Vi pratade och skrattade. Tiden tillsammans med vännerna gick som vanligt alldeles för fort.

Det var allt för denna gång. Nu ska jag skriva dagbok. Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: ryssan

Trots att jag bedyrat att jag inte tänker skriva till dig, gör jag det nu ändå. Jag läste din fantastiska berättelse om sommarens händelser, du skriver utan tvekan mycket, mycket bra. Jag är stolt över dig !

Vi är nu åter i Motala. Fredagen började kanske inte så muntert med besked om att mamma åkt till vårdcedntral igen. Tack och lov blev det ett kort besök. Nu får vi lita på att de yngre "huliganerna" sköter om henne några dagar.

Tack för några trots allt trevliga veckor tillsammans.

Kram från ryssan och svåger.

2009-08-21 @ 12:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0