EN BRA DAG

Denna dag får anses vara en av de bättre dagarna i mitt liv. Jag har en vikarierande assistent som känner mig väl och vet precis hur jag vill ha det. Fast egentligen är hon inte någon vikarie utan en kär assistent som har stått ut med mig under 18 års tid. En intensiv möteshelg är över. Lördagens möte med SMYF handlade om personlig assistans och igår hade jag en trevlig sammankomst med skrivargruppen. Inte får jag göra mycket själv när jag har vikarierande assistenter, jag känner mig påpassad av dem de följer efter mig varje steg jag tar men jag ska inte klaga nu följer några dagar av lugn och ro. Nu vill magen ha mat så det är bäst att sluta för den här gången. Härmed ber bloggskribenten att få önska sina läsare och alla andra människor det bästa i livet. Ha en god tid. Vi hörs och ses någon gång någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0